måndag 8 juli 2013

Melanies album


Måndag och ett nytt projekt på G!!!!

Ja jag har precis fått överlämnat det andra albumet till Ove och Galina så nu startar jag ett nytt och kul projekt som ska bli Melanies bok där jag kommer att sätta in bilder och klä sidorna när jag tycker att nåt skojigt utöver det vanliga händer!......Hej och hå.....varje gång hon varit här så har det alltid hänt något (bus). Förra gången hade hon kletat ut salva på hela insidan på ett av benen på mitt pysselbord med Inotyolsalvan....LillEmil e hon allt!


 
Här har jag skurit till pärmen och innersidorna i albumet.
Här är pärmen fastlimmad på cardstocken och bigat vikningen.

Här är insidans cardstock och en ficka på vänster sida och det första
uppslaget så pass att det är att sätta på ett foto och resterande deko-
rationer. Hoppas på att fotona från Crimson kommer imorgon eller allra
senast fredag!

Inga kommentarer: